Dag 2 - Min favoritplats

okej, jag har sjukt många favoritplatser därför att jag trivs vart jag än är, men här är några av dem:
DANMARK:
Trivs alltid lika bra där, tillsammans med familjen och tänk att få höra detta fantastiska språk varje dag! Så sjukt fint land med vackra människor, oj vilken kärleksförklaring till Danmark där.
THAILAND:
Absoluta favoritresmålet enligt mig, underbara människor och värmen är inte att tala om! Älskar stränderna, havet och superbillig shopping på kvällarna !
FLYGPLATSER:
Alltid lika underbara, ni vet den där känslan som man alltid får på flygplatser den är så sjukt stor för mig då jag är en flygplatsfantast. Japp, fråga mig vad som helst om en flygplats och jag vet det ;) Här nedanför har ni Bangkoks underbara flygplats där jag varit många gånger och den har världens högsta flygledartorn för ni intresserade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0